2018/07/08

Lista kaikesta mitä en osaa

Pohdin tässä eräänä päivänä, mitä asioita en osaa tai missä en ole kovin hyvä. Tästä innostuneena pyysin ystäviäni ja perheenjäseniäni kertomaan minulle, mitä kaikkea en osaa. Ja mulla oli erittäin hauskaa, kun vastauksia sateli! 


En osaa: 

...yhdistää artistia kappaleeseen tai laulun sanoja mistään muista kuin joulu- tai lastenlauluista tai Antti Tuiskun vanhoista kappaleista.

...sulkea pleikkaria kun se menee päälle aina telkkarin avautuessa tai vaihtaa telkkarin ulostuloa.

...pitää kasveja elossa.

...olla tekemättä mitään tuntematta siitä huonoa omatuntoa. Minun pitää aina touhuta, touhottaa, tai vähintään suunnitella jompaa kumpaa.

...kävellä korkkareilla.

...ajaa veneellä, vaikka pitäisi osata. Perheeni mökki on saaressa, enkä ole vieläkään opetellut käyttämään moottorivenettä. 

...kihartaa hiuksia suoristusraudalla (tai oikeastaan millään muullakaan).

...olla utelematta asioista jotka eivät suoranaisesti kuulu minulle tai olla kyselemättä liikaa henkilökohtaisia kysymyksiä.

...päästää irti ensivaikutelmasta, sillä päätän aika nopeasti tykkäänkö jostain ihmisestä vai en.

...pitää motivaatiota yllä pelatessani pelejä, joissa olen huono. Heitän homman läskiksi liian helposti.

...vaihtaa pyörän sisäkumia.

...näyttää kaikkia hyviä puoliani vieraiden ihmisten seurassa. Kuten ystäväni totesi, vieraiden ihmisten kanssa olen tasaisempi versio itsestäni, josta on vähän hiottu mielenkiintoisia kulmia pois.

...allekkain miinuslaskuja tai prosenttilaskuja.

...olla napostelematta ruokaa laittaessa.

...suunnistaa. Onnistun eksymään kotikaupungissanikin, ja kartan lukeminen tuottaa vaikeuksia. Isoimmat riidat saadaan aikaiseksi silloin, kun minä pelkääjän paikalla yritän neuvoa minne mennään.


2 kommenttia:

  1. Hauska postausidea :) Samaistuin kasvien elossa pitämiseen, korkkareilla kävelemiseen, hiusten kihartamiseen ja suunnistamiseen :D

    https://miunmielessa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hauskaa että jollain muullakaan ei onnistu nuo asiat :D

      Poista