2018/11/16

Totuus tulee pikkusiskon suusta

Lähiaikoina blogimaailmassa on pyörinyt kaikenlaisia haastepostauksia, ja ajattelin itse tehdä suositusta totuus tulee poikaystävän suusta -postauksesta hieman oman versioni, nimittäin totuus tulee pikkusiskon suusta. Siskoni on varmaan yksi minut parhaiten tuntevista ihmisistä, ja oli mielenkiintoista kysellä, mitä hän minusta tuumii. Liian harvoin tulee juteltua mitään tällaista!



Nauranko vitseille, joita en oikeasti tajua?
Naurat, jos siinä on vähän tuntemattomampi ihminen. Mä nään oikein sun silmistä kun sä oot silleen mitäää? Et sä ehkä tuttujen ihmisten vitseille naura jos et tajua niitä. Vai nauratko?

Pidänkö halailusta?
Joo, tiettyjen ihmisten kanssa. Mutta et sä ole sellainen halailija, eikä meillä ei ole halailusuhdetta. Millonkohan me ollaan ees viimeksi halattu? Ehkä mun rippijuhlissa tai jotain.

Haluanko pienet vai isot häät?
No ei nyt mitkään megaisot mutta kuitenkin aika isot. Häät näyttää olevan sulle aika tärkeä asia.

Olenko koskaan rikkonut lakia?
No kaikki nyt on joskus rikkoneet lakia, oot juonut alkoholia alaikäisenä ja näin mutta et kyllä mitään kovin isoa. Ehkä mä en vaan tiedä niistä.

Millainen on voileipäni?
No jos se on sellasta hyvää leipää kuten tuoreleipää niin sit sulla on siinä vaan voita. Mutta jos se on jotain normaalia leipää niin sit sulla on päällä esimerkiksi avokadoa, kananmunaa, juustoa tai kurkkua.

Millaista musiikkia kuuntelen mieluiten?
No aika monen tyyppistä mutta varmaan eniten sellaisia nyyhkycovereita. Et tykkää hevistä tai mistään huutamismusiikista tai liiasta jumputuksesta.

Mitä pelkään?
Läheisten menettämistä, sit sä pelkäät kaikkea mitä oot nähnyt kauhuleffoissa jos oot yksin ja on pimeää, sitä että sä et voisi saada lapsia... Mitäköhän muuta? Ei mulle tuu muuta mieleen.

Kestänkö stressiä?

Hmm... Joo. Kyllä sä stressaannut mutta voit silti toimia ja tehdä asialle jotain. Sä ryhdyt toimeen toisin kuin mä!

Oudoin tapani?

No mikä ois oudoista oudoin? Musta tuntuu että mä en tuu nyt keksimään sitä kaikista oudointa. Pilttien ylensyöminen ainakin, ja sä merkkaat aina kaikki sun asiat kalenteriin. Oudoimmat jutut liittyy kyllä ruokaan. Sä saatat vaan narskutella menemään kylmiä perunoita tai kokonaisen leivän huvikseen. Sulla on kyllä paljon kaikkia outouksia.

Entä ärsyttävin tapani?
Suunnitella kaikkea aivan liian aikaisin, hoputtaa, nalkuttaa. Siinä ehkä ne isoimmat.

Mihin työhön et missään nimessä laittaisi minua?

Onhan niitä aika paljon. Matemaatikoksi, insinööriksi, raksamieheksi, sähkömieheksi, huumediileriksi. En voisi kuvitella sua niissä töissä ja sun omat vahvuudet menisi ihan hukkaan.

Jos voittaisin lotossa, mitä tekisin rahoilla?

Ostaisit asunnon, lähtisit matkaamaan maailmalle, säästäisit rahaa, antaisit läheisille ja ystäville jos ne tarvitsee rahaa.

Mikä väri vastaisi persoonaani ja miksi?
Keltainen, koska sä oot yleensä iloinen ja aamuihminen. Sellainen ahkera. Keltaisesta tulee vaan mieleen sä!

Mikä minua ärsyttää eniten muissa ihmisissä?
Suvaitsemattomuus ja kapeakatseisuus, se jos ei osaa perustella mielipiteitään ja se, jos haittaa muita omilla teoillaan.

Mikä on suosikki roskaruokani?
No ei ainakaan mikään sellanen hese- tai mäkkiruoka. Joku ravintolan burgeri tai pitsa, jätski tai irtokarkit.

Rumin vaatteeni mistä minä pidän, mutta sinä et?
Minionlapaset!

Mikä oli viimeisin tekstiviesti jonka lähetin sinulle?
Okei no tuu heti kun kerkeet.

Kun olen kipeä, haluanko että minua hoidetaan vai olenko mieluummin yksin kunnes paranen?
No ehkä jotain siltä väliltä. Musta tuntuu että et sä nyt hirveesti käskytä ihmisiä paistamaan sulle jotain lettuja.

Kun riitelemme, miten käyttäydyn?
Ei me kauheasti riidellä, yleensä sä käsket mua lopettamaan mököttämisen ja naurat mulle.
Menemme ravintolaan, mitä tilaan?
No jonkun hampurilaisannoksen tai pitsaa. En mä koskaan edes katso mitä sä tilaat kun mulla on niin kova hätä sen kanssa mitä mä itse tilaan!

Minkä asian äärellä voisin viettää tuntikausia?

Netflixin, kaikenlaisen suunnittelun, ystävien kanssa. Ainakin ne.

Mikä on minulle tärkeintä elämässä?

Ylipäätään se että sä olet tyytyväinen omaan elämäntilanteeseesi ja että sun läheiset on onnellisia. Että sulla on työ tai opiskelupaikka josta sä tykkäät, että sulla on perhe ja että sä käytät tunnit päivässä siihen mistä sä tykkäät.

Mikä saa minut todella vihastumaan?
Jos ihmiset ovat ärsyttäviä ja epäloogisia, ja tekevät huonolla tavalla harkitsemattomia päätöksiä. Tai jos ihmiset käyttäytyvät epäkunnioittavasti.

Entä piristymään?
Ystävät, perhe, Friida-koira, hyvä ruoka, nauraminen. Nii.

Millainen olen siskona?

Huolehtivainen (ehkä kun sä oot isosisko), sä oot selkeästi sisko mutta kuitenkin myös kaveri, sä koulutat mua elämään *hekotusta*. Hyvä sisko.

Mitä teen heti ensimmäiseksi aamulla?
Nouset samalla sekunnilla sängystä ylös kun kello soi, syöt, teet jonkun treenin ja puuhaat jotain.

Millaisia vaatteita käytän kotona?
Mukavia eikä ikinä farkkuja tai sellaisia.

Mitä kotiaskaretta en osaa hoitaa?

En mä tiiä, et sä osaa ainakaan reikiä porata seiniin tai hoitaa autoa tai jotain sellasta. Kyllä sä kaikki perusjutut osaat.

Missä olen erityisen lahjakas?
Sosiaalisissa jutuissa sun läheisten kanssa, kaikissa ihmissuhteiden setvimisissä ja sellaisissa.

Mitkä ovat parhaita luonteenpiirteitäni?

Iloisuus, aktiivisuus ja muista välittäminen.

Entä huonoimmat luonteenpiirteeni?

Liiallinen järjestelmällisyys ja pomottavuus. Se, että sä tylsistyt tosi helposti. En keksi muuta tähän hätään.

Entä paras piirre ulkoisesti?
Silmät, söpö naama. En mä ole koskaan miettinyt tällaista!

Paras yhteinen muisto?
Me ollaan vietetty niin paljon aikaa yhdessä että on outoa sanoa vaan yksi. Joku ulkomaanmatka varmaan, esimerkiksi Jordanian matka.

3 kommenttia:

  1. Olipa kiva lukkee tällaista! :) Miekin merkkaan kaiken kalenteriin, ja vieläpä paperiseen sellaiseen, en puhelimeen. :D

    https://terveisineve.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, en muista mitään ilman kalenteria. Jos se häviäisi, niin häviäisi samalla koko mun elämä :D

      Poista
  2. Nimeni on Miina Sillanpää, muoto, Saariselkä. Avioliiton 12 vuoden jälkeen minä ja mieheni ovat olleet riitaa toisiinsa, kunnes hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Tunsin elämäni ohi ja lapseni ajattelivat, etteivätkö he koskaan näe isäänsä enää. Yritin olla vahva vain lapsille, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni kiusavia kipuja, sydämeni oli täynnä suruja ja kipuja, koska olin todella rakastunut mieheni. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivon aina, että hän palaa takaisin minuun, olin todella järkyttynyt ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin verkkosivuston, joka ehdotti, että tohtori Osagiede voi auttaa entisen takaisin saamista nopeasti . Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi minulle mitä tehdä ja minä tein sen sitten hän teki Rakkaus loitsun minulle. 48 tuntia myöhemmin, mieheni todella soitti minulle ja kertoi minulle, että kaipaa minua ja lapsia niin paljon, niin uskomattoman !! Joten näin hän tuli takaisin sinä päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi virheestään ja kivustaan, jonka hän aiheutti minulle ja lapsille. Sitten siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin milloin se oli, kaikki kiitos tohtori Osagiedelle. hän on niin voimakas ja päätin jakaa tarinasi Internetissä, että tohtori Osagiede on todellinen ja voimakas loitsunpitäjä, jota rukoilen elääkseni pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex takaisin tai aviomiehesi muutti toisen naisen luo, älä itke enää, ota nyt yhteyttä tähän voimakkaaseen loitsuyrittäjään. Tässä on hänen yhteystietonsa osoitteessa: doctorosagiede75@gmail.com tai whatsapp puhelinnumeroon +2349014523836
    tai viber +2349014523836

    VastaaPoista